Malarstwo - Teresa Kopańska
  Malarstwo Teresy Kopańskiej
forum malarskie
Forum malarskie
18 Sierpień 2019 - 06:50:29 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: infrawizjer aka suriw - exclusive art  (Przeczytany 6821 razy) Średnia ocena: 0
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
infrawizjer
Gość
« : 19 Czerwiec 2008 - 21:53:26 »

1.dualizm

2.stereotypy

3.namiętność

4.oddanie

5.kompozycja

GAdS

Linki sponsorowane:

MałgorzataŻ
Bywalec
*

Aktywność:
0%

Nagrody
« Odpowiedz #1 : 20 Czerwiec 2008 - 22:15:13 »

witaj
Masz swój styl , ale ja niestety nie znam się na tym zawstydzony
Oldmalarz
Gość
« Odpowiedz #2 : 21 Czerwiec 2008 - 10:36:54 »

masz przekaz oczko ..moze bys startowal o zrobienie papierow "ministerialnych"

obled  usmiech dramatyzm- linia krwi -macierzynstwo.. niestała materia zawieszona w przestrzen
,pogranicze rzecywistosci zawieszone w niewymiarowym czasie i miejscu

to sa słowa ktore mi sie nasuwaja gdy na patrze na twoje prace..
fajny styl biegunowo odległy od typowej tworczosci i szablonu malarskiego..

malgorzato ..pogranicze abstrakcji i ekspresji jaka tworzy infrawizjer polega na wlasnym odczyciu i emocji ,postrzegane za pomaca wlasnej wyobrazni..tu nie trzeba sie znac ..poprawnosc tecniczno-warsztatowa jest nie istotna
tworczosc infrawizjera jest obliczona jest na osobistym wrazeniu odbiorcy..
MałgorzataŻ
Bywalec
*

Aktywność:
0%

Nagrody
« Odpowiedz #3 : 23 Czerwiec 2008 - 16:38:34 »

masz przekaz oczko ..moze bys startowal o zrobienie papierow "ministerialnych"

obled  usmiech dramatyzm- linia krwi -macierzynstwo.. niestała materia zawieszona w przestrzen
,pogranicze rzecywistosci zawieszone w niewymiarowym czasie i miejscu

to sa słowa ktore mi sie nasuwaja gdy na patrze na twoje prace..
fajny styl biegunowo odległy od typowej tworczosci i szablonu malarskiego..