Jimmy, słuszna jest Twoja wypowiedź. Ja natomiast swoją wypowiedź oparłam na prawach i cennikach jakie są.
Ty jednak na realiach.
W sensie ogólnej rzeczywistości powiem, to prawda, że w dzisiejszej dobie wszystkie dziedziny dotyczące sprzedawca - klient
"spadły na psy", bo przecież śmiało można porównać projektanta, malarza, ogólnie artystę, wykonawcę do sprzedawcy
swojego produktu, również swój talent - siebie. Panuje ogólny wyzysk człowieka przez człowieka. No ale to zrozumiałe.
Mamy przecież kapitalizm i trudno się w nim poruszać, przebić do sukcesu, choć ponoć każdy ma takie same prawa.
Temat jest dość szeroki, można by dyskutować długo. Wiem jedno, że
trzeba się w życiu rozpychać łokciami by cokolwiek osiągnąć.
Jimmy:A tak przy okazji - o ile mi wiadomo, to przekazać można prawa majątkowe do dzieła a prawa autorskie są niezbywalne.
toteż moja wypowiedź brzmiała:
Dana Firma nie może się podpisać iż jest całkowitym autorem logo.
Winien podpis widnieć na logo np.
"Projekt - Kwiatkowski,
Wykonanie - Krzysztof Kowalski"
Obydwa te przedmioty są autorami Logo i mają pełne prawa autorskie.