Malarstwo - Teresa Kopańska
  Malarstwo Teresy Kopańskiej
forum malarskie
Forum malarskie
18 Sierpień 2019 - 05:34:10 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: syriusz  (Przeczytany 6165 razy) Średnia ocena: 0
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
syriusz
Świeżynka
*

Aktywność:
0%

WWW Nagrody
« : 20 Styczeń 2013 - 11:39:27 »

Witam
Postanowiłem pokazać tu swoje rysunki. Przy tylu tak bardzo ładnych obrazach innych użytkowników, mi aż wstyd pokazywać.  stres  usmiech
Jakość zdjęć słaba, bo zrobione są telefonem komórkowym.

1. Kwiat - rysunek ołówkiem

2. Mak - pastel na kartce z bloku

3. Papuga Ara - pastel na kartce z bloku A4

4. Papuga Kakadu - rysunek ołówkiem

5. Koronnik - rysunek ołówkiem

Pozdrawiam

Proszę o wyrozumiałość, Jestem początkującym użytkownikiem.
GAdS

Linki sponsorowane:

wendipo
Malarz miesiąca

Aktywność:
0%

WWW Nagrody
« Odpowiedz #1 : 20 Styczeń 2013 - 12:57:00 »

Syriusz, wstyd to kraść i dać się złapać rotfl Oczywiście jest tu wielu wspaniałych artystów, ale też sądzę, że pierwsze prace nie były od razu WOW, od czegoś się zaczyna. Jednym szło lepiej innym gorzej, ważny jest zapał, chęć, ta odrobina talentu a potem to już tylko praca, praca i doskonalenie technik, warsztatu itp.
Rysunki ołówkiem mógłbyś np. troszkę mocniej wycieniować, gdzieniegdzie zgubić kontury  i będzie lepiej. Maczek pastelami (chyba olejnymi?) całkiem fajnie wyszedł, papuga też nie najgorsza. Powodzenia życzę i wierzę, że każda kolejna praca, będzie lepsza od poprzedniej:)

usmiech
syriusz
Świeżynka
*

Aktywność:
0%

WWW Nagrody
« Odpowiedz #2 : 20 Styczeń 2013 - 15:03:48 »

Dziękuję za opinie.
Dopiero zaczynam tak na poważnie. Rysuję/maluję w wolnych chwilach.
Mak namalowany pastelami olejnymi  okok

Proszę o wyrozumiałość, Jestem początkującym użytkownikiem.
shiwt
Stały bywalec
*