Malarstwo - Teresa Kopańska
  Malarstwo Teresy Kopańskiej
forum malarskie
Forum malarskie
18 Sierpień 2019 - 06:07:53 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jadwiga  (Przeczytany 21727 razy) Średnia ocena: 4
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Jadwiga
Bywalec
*
Aktywność:
0%

WWW Nagrody
« : 13 Kwiecień 2012 - 09:11:26 »

Witam wszystkich usmiech

Na początek coś o sobie..Malowałam już w przedszkolu-jakieś różowe bociany na łące, tato się ucieszył, posłał na kółko plastyczne, potem liznęłam trochę liceum plast, ale jestem raczej samoukiem, i -tutaj wielkie dzięki-dużo się dowiedziałam/podszkoliłam na tutejszym forum.... -i tak z przerwami maluję do dziś...
Najbardziej lubię malować kwiaty, co zresztą widać, ale zaczynają mi chodzić po głowie inne tematy..."Spotkanie"to w zasadzie pierwsza próba namalowania czegoś od siebie w technice olejnej.

Na razie przykładowo parę prac:

1.Irys "Howard Weed";olej na płótnie 30x60

przez administrację forum za wykonanie.

2. Piwonia lekarska-kwiaty; pastele Toison d'Or na papierze 32,5x45

Praca konkursowa.
3. "Irysy-Summer Magic", olej,płótno 30x60

Brąz w 14 Konkursie malarskim "Kwiaty"

Praca konkursowa.
"Spotkanie - Magia" Olej na płótnie 50x40

Brąz w 38 Konkursie malarskim  "Śmieci. Martwa natura" & "Magia"

GAdS

Linki sponsorowane:

gardenia
Stały bywalec
*

Aktywność:
0%

Nagrody
« Odpowiedz #1 : 13 Kwiecień 2012 - 22:30:03 »

"Spotkanie" bardzo mi się podoba za sprawą smukłej kibici rusałki. Trójnogi koń rozprasza, gdyż jest taki jakiś niekoński.
Ale kibić panny, ułożenie jej ramion i głowy -  oklasky
A kwiaty śliczne w partii płatków.
Jadwiga
Bywalec
*
Aktywność:
0%

WWW Nagrody
« Odpowiedz #2 : 14 Kwiecień 2012 - 17:10:11 »