Malarstwo - Teresa Kopańska
  Malarstwo Teresy Kopańskiej
forum malarskie
Forum malarskie
17 Październik 2019 - 01:44:38 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 4 5 6 ... 49   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: espero  (Przeczytany 136789 razy) Średnia ocena: 5
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
espero
Instruktor
*

Aktywność:
0%

WWW Nagrody
« : 03 Luty 2012 - 21:58:12 »

za aktywność, przejrzystość, przez administrację Forum
Nagrody

Bardzo dziękuję za wyróżnienie galerii!  kwiat hura

Witam Wszystkich!
Przeglądałem Wasze galerie (oczywiście jeszcze nie wszystkie, bo jako nowy użytkownik, nie zdołałem jeszcze wszystkiego ogarnąć) i stwierdziłem, że czas na mnie, bo jestem bardzo ciekawy Waszych opinii. Jako że jestem samoukiem, nie wiem gdzie popełniam błędy i z chęcią dowiem się czegoś od profesjonalistów w końcu, bo wiem, że tutaj tacy są usmiech A ponieważ jeszcze nikt taki nie oceniał moich prac, tym bardziej czekam z niecierpliwością.
Maluję odkąd pamiętam. Malowanie i gra na pianinie to moje dwa światy od małego, choć nikt mnie tego nie uczył, a i w rodzinie nie ma nikogo, kto by to robił. Kiedyś tylko rysowałem ołówkiem, potem kredkami, w międzyczasie plakatówki. Później postanowiłem kupić farby akrylowe, ale nie przypadły mi do gustu (albo kupiłem złej firmy, albo nimi nie umiem malować). Kupiłem suche pastele i jakiś czas nimi tworzyłem, aż doszło do nabycia drogą kupna-sprzedaży jakże zacnych farb olejnych. Oczywiście nie miałem pojęcia o terpentynie i żadnych mediach więc mój pierwszy olejny obraz powstał przy użyciu farb olejnych i wody niemalże szczątkami pędzla, który posklejał się niemiłosiernie. Takie były początki, z czasem człowiek mądrzeje, dowiaduje się różnych rzeczy. później przyszła pora na akwarele, najpierw szkolne, potem (niedawno) trochę bardziej profesjonalne.