Malarstwo - Teresa Kopańska
  Malarstwo Teresy Kopańskiej
forum malarskie
Forum malarskie
18 Sierpień 2019 - 06:08:32 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: AG-Malarstwo  (Przeczytany 12522 razy) Średnia ocena: 0
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
AdamGdula
Świeżynka
*
Aktywność:
0%

WWW Nagrody
« : 08 Lipiec 2011 - 13:20:30 »

Cześć! Zajmuję się plastyką od wielu lat, mam na swoim koncie parę wystaw i konkursów ale w przeważającej części realizuję zamówienia. Na własną twórczość niestety niewiele mam czasu. Jednym z moich  ostatnich obrazów autorskich jest "Jabłko niezgody" aka "An apple of discord". Wciąż czeka na ostatnie szlify, laserunki, nałożenie sosów itp... niestety w chwili obecnej bezustannie jestem zajęty innymi projektami o czym wkrótce. Poniżej fragmenty obrazu (całość kompozycji niebawem).

przez administrację forum.

2. Angelina Jolie z tytułowym złotym jabłkiem i córką na ramieniu.

3. Brad Pitt wskazujący gestem na płótno zawieszone za nim.

"Jabłko niezgody" Olej na płótnie 210x140 jest  obrazem alegorycznym, z elementami surrealistycznymi. Na ścisłe można go przyporządkować do sztuki pop-surrealistycznej. Obraz porusza problematykę kryzysu wartości współczesnego świata. W kompozycji bezdyskusyjnie dominuje para aktorska, ikony popkulturowe, Angelina Jolie i Brad Pitt z dziećmi... w razie potrzeby zamieszczę obszerną analizę napisaną przez krytyka sztuki.

Pozdrawiam!
GAdS

Linki sponsorowane:

teresa
Admin
*

Aktywność:
10%

WWW Nagrody
« Odpowiedz #1 : 08 Lipiec 2011 - 14:37:32 »

AdamGdula;
w razie potrzeby zamieszczę obszerną analizę napisaną przez krytyka sztuki.
Taka potrzeba na pewno jest, tego typu post przyda się zapewne przyszłym maturzystom i innym użytkownikom.