Malarstwo - Teresa Kopańska
  Malarstwo Teresy Kopańskiej
forum malarskie
Forum malarskie
15 Wrzesień 2019 - 21:10:03 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 65   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: nokia75  (Przeczytany 195031 razy) Średnia ocena: 4
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
teresa
Admin
*

Aktywność:
7%

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 3 664


WWW Nagrody
« Odpowiedz #10 : 08 Marzec 2011 - 08:28:12 »

nokia75;
Cytuj
jak da się poprawic to, to prosze o rade jak to zrobic .
Wstawić w następnym poście tak


już jest porządek z numeracją prac.
GAdS

Linki sponsorowane:


nokia75
Przyjaciel
*

Aktywność:
0%

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 834


WWW Nagrody
« Odpowiedz #11 : 08 Marzec 2011 - 13:04:42 »

14.  " Żubry wiosną" olej na płótnie , 50x70 cm ( na podst. istniejącego obrazu cwiczenie)



15.  " Chatka" olej na płótnie,  30x40 cm



16. " Bocian wiosną" olej na płótnie, 24x30 cm



17. " Kwiat " olej na płótnie , 45x37 cm





Dziekuje za poprawienie numeracji  usmiech

Co komu po tym, że choćby cały świat pozyskał ale na swej duszy stracił?......
know1126
Przyjaciel
*

Aktywność:
0%

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 066


Nagrody
« Odpowiedz #12 : 08 Marzec 2011 - 13:19:23 »

Oooo... Żubr występuje w puszczy  haha kwiatków nie lubie ale Żubry, chatka i bociek - bardzo fajne  okok ja tam sie czepiać nie bede...  ;)

// Krzysiek N, oł rajts riserft.
nokia75
Przyjaciel
*

Aktywność:
0%

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 834


WWW Nagrody
« Odpowiedz #13 : 08 Marzec 2011 - 13:41:44 »

Dzieki za ocenke , no mi cały czas sie wydawało i wydaje że żubry zyją w puszczy  np. Białowieskiej hura  ehe , mi głównie podoba sie w tym obrazie kontrast , zapraszam do ocen

Co komu po tym, że choćby cały świat pozyskał ale na swej duszy stracił?......
Gruszka
Przyjaciel
*

Aktywność:
0%

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 404


WWW Nagrody
« Odpowiedz #14 : 08 Marzec 2011 - 14:37:25 »

Nokia, chyba nie wolno oceniać prac zgłoszonych na konkurs milczek




Komentarz administratora  Praca konkursowa - " Żubry wiosną" nokii75 wcześniej skomentowana i oceniona
przed głosowaniem i zakończeniem konkursu

Mój boże, a ja nie mam w domu ani kropli wódki...
/Dwa żebra Adama/
nokia75
Przyjaciel
*

Aktywność:
0%

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 834


WWW Nagrody
« Odpowiedz #15 : 08 Marzec 2011 - 14:39:50 »

Pewnie racja , chodziło mi ogólnie ale moze zle sie wyraziłam.... sorrka  mysl

Co komu po tym, że choćby cały świat pozyskał ale na swej duszy stracił?......
amaretta31
Przyjaciel
*

Aktywność:
0%

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 326


WWW Nagrody
« Odpowiedz #16 : 08 Marzec 2011 - 19:57:48 »

Ciekawe prace, widać, że masz swój styl... trochę te akwarelowe łabędzie nie wyglądają jak akwarele jak dla mnie (choć może ja nie bardzo się znam, bo sama jeszcze nie próbowałam akwareli), ale za to zatoczka jest już bardzo "akwarelowa". Najbardziej podobają mi się żubry i konie.
nokia75
Przyjaciel
*

Aktywność:
0%

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 834


WWW Nagrody
« Odpowiedz #17 : 08 Marzec 2011 - 20:13:13 »

Dziekuje za ocene  oczko, łabedzie to akwarelki ,  lubie mocne zaznaczenie pedzla , lubie kontrasty w obrazach ( akcentuje obrazy czernią , chociaz nie powinno sie jej uzywac ) Poprobuje akwarelki malowac delikatniej , moze lepiej to wyjdzie  tak

Co komu po tym, że choćby cały świat pozyskał ale na swej duszy stracił?......
Zachary
Instruktor
*

Aktywność:
0%

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 251


Nagrody
« Odpowiedz #18 : 09 Marzec 2011 - 17:47:52 »

Tak czerń w akwarelach jest do mieszania,nigdy nie używamy samego odcienia czerni do malowania czerni

Dubito Ergo Cogito....
piciasto
Nowicjusz
*
Aktywność:
0%
Wiadomości: 28


Nagrody
« Odpowiedz #19 : 13 Marzec 2011 - 16:43:16 »

Twoje akwarele są piękne! Okręty,Zatoczka niesamowite. Dla mnie ta technika jest nieosiągalna (próbowałem i na tym się skończyło) więc podziwiam akwarele  usmiech Żubry i róże też rewelacja  okok
Strony: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 65   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Google - ostatnia wizyta 08 Marzec 2019 - 08:11:54