Malarstwo - Teresa Kopańska
  Malarstwo Teresy Kopańskiej
forum malarskie
Forum malarskie
24 Sierpień 2019 - 05:03:18 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 4 5 6 ... 34   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: amaretta31  (Przeczytany 113296 razy) Średnia ocena: 4
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
amaretta31
Przyjaciel
*

Aktywność:
0%

WWW Nagrody
« : 18 Luty 2010 - 11:54:55 »

Witajcie. Jestem tu nowa, więc powiem krótko o sobie: jestem amatorką. Wciąż się uczę,
choć maluję od dawna, lecz ze sporymi przerwami i dopiero w zeszłym roku popracowałam nad tym intensywniej.
Natomiast jako dziecko i nastolatka głównie rysowałam. Teraz moją ulubioną techniką jest olej na płótnie.
Prezentuję kilka moich prac do Waszej surowej oceny. Będę wdzięczna za opinie, niezależnie czy dobre, czy złe.

1. "Zimowa rzeka", olej na płótnie, 40x50cm, powstał w styczniu 2010

2. "Dworek", olej na płótnie, 40x50cm, namalowany w grudniu 2009

3. "Jesienny las", olej na płótnie, 30x40cm, namalowany jesienią 2009

4. "Bukiet letni", olej na płótnie, 27x35cm, powstał w sierpniu 2009

5. "Anioł", akryl na płótnie, 27x33 cm, powstał w marcu 2009
Do tego mam szczególny sentyment - to moja fantazja.
Namalowany w parę minut dosłownie...

6. "Wąwóz", akryl na płótnie, 24x30cm, namalowany w lutym 2009r.
w zasadzie mój pierwszy akryl

7. "Nadmorskie wydmy", olej na płótnie, 30x40cm, rok powstania - 2007

Przepraszam, jeśli coś źle wstawiłam, czytałam instrukcje,
lecz mogłam coś źle zrozumieć.
GAdS

Linki sponsorowane:

michala
Nowicjusz
*

Aktywność:
0%

Nagrody
« Odpowiedz #1 : 19 Luty 2010 - 00:09:01 »

Ja też jestem nowa , więc nie będe zaczynała od oceniania innych.
Jeszcze nie wkleiłam nic swojego ,może jutro, musze sprawdzic jak mam to zrobic,
jest tutaj jakas instrukcja?
Potrafie wklejac przez Imageshacka , jak ty wklejałaś?

galandir
Forumaniak
*