Malarstwo - Teresa Kopańska
  Malarstwo Teresy Kopańskiej
forum malarskie
Forum malarskie
17 Lipiec 2019 - 23:28:12 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zasady obowiązujące na forum.  (Przeczytany 9196 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
VanGob
Admin
*

Aktywność:
0%
Wiadomości: 844


Nagrody
« : 04 Lipiec 2007 - 10:40:19 »

Witam.
Chciałbym w tym miejscu zapoznać Was z zasadami obowiązującymi na naszym forum. Stosując się do nich - uczynimy forum bardziej czytelnym i przyjaznym miejscem  ;-)

W regulaminie forum (rejestracja)

I. Aby kontynuować rejestrację, podaj swój wiek i płeć (kobieta - mężczyzna)
Osoby poniżej 13- lat nie będą rejestrowane na forum.(wyjątek - pisemna zgoda rodziców)
W wypadku nie zastosowania się jak wyżej, rejestracja nie będzie możliwa poprzez nie zaakceptowanie rejestracji przez administrację Forum .

II. Każdy użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO na forum.
Wyjątki są dozwolone tylko po zatwierdzeniu ich przez Administrację.
Jeżeli z jednego IP korzysta dwóch lub więcej użytkowników, należy to zgłosić do Administratora forum.
III. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
a). Użytkownik nie może założyć swojej "Galerii", nie może wklejać linków ani żadnych zdjęć nie mając
na swoim koncie 5 wiadomości (postów), (wejście na forum najlepiej zacząć od Dziełu "Na dobry start".
IV. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.
V. Niedopuszczalne jest umieszczanie na forum przez użytkowników treści przyczyniających się do łamania praw autorskich.
VI. Linki: Zabrania się zamieszczania linków prowadzących do stron niebezpiecznych (wirusy, trojany).
Niedozwolone jest też zamieszczanie linków do złośliwych stron www.

Zasady Forum.

1. Zanim napiszesz nowy temat - upewnij się, że temat opisujący to zagadnienie - nie istnieje. W tym celu skorzystaj z wyszukiwarki na forum - napis Szukaj pod  banerem na górze strony. Jeżeli podobny temat jest już na forum - pisz w tym temacie.
2. Kiedy zaczynasz nowy temat (którego jeszcze nie poruszano na forum (patrz - punkt 1) - opisz dokładnie co i jak, aby treść w sposób wyczerpujący opisywała dane zagadnienie, tak aby nie trzeba było się domyślać - o co chodzi.
W polu Temat na samej górze okna, gdzie piszesz wiadomość - umieść tekst, który w sposób zwięzły określa, czego dotyczy.
3. Nowe tematy pisz w odpowiednich działach. W każdym dziale - pod jego nazwą - jest krótka charakterystyka tematów, które tam poruszamy.
4. Staraj się pisać posty, które w sposób wyczerpujący opisują to, co chcesz w nich przekazać.
5. Nie używaj wulgaryzmów i treści, które mogą kogoś urazić.
6. Dyskutuj na temat, nie odnoś się osobiście do użytkownika z którym dyskutujesz. Odwołuj się do jego zdań i opinii, nie do jego charakteru, czy osobowości.
7. Wypowiedzi godzące w jakikolwiek sposób w Admina, działalność Forum jak i w samego użytkownika, zostaną usunięte z forum,
(z możliwością zablokowania numeru IP ), będą usuwane posty nie zgodne z tematem, uszczypliwe.
Jesteśmy zdania, że Forum powinno być przyjazne, a nie wrogie. Jeśli nie potrafisz oceniać, krytykować bez nuty uszczypliwości odpuść sobie!
8. Nie usuwaj treści swoich postów, szczególnie w przypadku jeżeli Twój post był postem inicjującym wątek. Wątek traci wtedy sens i musi zostać usunięty,
przez co dla innych użytkowników, piszących w tym temacie będzie to zwyczajna strata ich prywatnego czasu. Takie postępowanie będzie karane z całą surowością.
9. Osoby, które będą umieszczać skasowane posty,komentarze po raz kolejny, zostaną usunięte z forum. (z możliwością zablokowania numeru IP )

Poza tym:
10. Zanim wyślesz post - skorzystaj z przycisku "Podgląd" - popraw ewentualne błędy (wyświetlanie, pisownia itp.)
  • a) Umieszczanie zdjęć na forum, a więc i zakładanie galerii, możliwe dopiero po napisaniu minimum pięciu postów.
11. Jeżeli umieszczasz zdjęcia w Galerii - numeruj je wszystkie (łatwiej komentować) i nie zapomnij o wciśnięciu ENTER'a przed każdym zdjęciem,
oraz - patrz pkt. 11.
12.W swoich galeriach, jak i w konkursach - (zwłaszcza) zabronione jest wrzucanie na forum swoich prac
tzw. "podrasowanych" przez programy graficzne lub przez inne narzędzia jak np.Filtry tonujące i inne.
13. Jeżeli cytujesz czyjąś wypowiedź  - użyj przycisku "Cytuj" , poza tym - patrz pkt. 11.
14. Nie pisz postów nic nie wnoszących do dyskusji na określony temat.
15. Nie pisz postów zawierających jedną emotikonę i zero treści - będę je usuwał bez ostrzeżenia. Napisz przynajmniej kilka zdań.
16. Nie pisz postów mających na celu tylko nabijanie postów w celu "awansu" - ilość postów mogę edytować ręcznie.
17. Nie pisz dwóch (albo więcej) postów jeden pod drugim - zamiast tego należy edytować swój poprzedni post. Jeżeli sytuacja tego wymaga. masz coś ważnego do dodania, a nikt nie odpowiedział na Twój ostatni post ( edytowanie ostatniego posta sprzed miesiąca raczej nie spowoduje odzewu w temacie) - możesz napisać kolejny.
18. Maksymalny rozmiar pliku obrazków wstawianych na forum (zdjęcia, skany) nie może przekraczać 250 kB. (długi czas wczytywania strony, galerii itp.). Jeżeli nie wisz jak zmniejszyć rozmiar zdjęcia - przeczytaj ten temat: Zmniejszanie zdjęć. Jeżeli koniecznie chcesz wstawić "cięższy" obrazek - zrób to w formie linka, lub miniaturki. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić - przeczytaj: Wstawianie zdjęć na forum
19. Informacje mające charakter reklamowy lub promocyjny dodawane przez Użytkownika bez zgody Administracji będą natychmiast usuwane.
W extremalnych przypadkach posty, rażąco łamiące powyższe zasady będą usuwane, a użytkownik zostanie ukarany ostrzeżeniem.
20.UWAGA - fotki, które nie mają większego znaczenia dla forum a są tylko prywatnym zainteresowaniem, pasją a chcemy podzielić się z innymi lub też mogą służyć jako adres na inne aukcje wymagające adresu pracy - wrzucamy na swój tzw. . "Wypasiony profil"



Administrator forum zastrzega sobie prawo do usuwania kont nieaktywnych użytkowników, czyli tych którzy po dniu rejestracji - przez miesiąc, dwa - nie udzielają się na forum (nie piszą postów). Do czytania zasobów forum nie wymagana jest rejestracja, więc nie ma sensu się rejestrować tylko po to żeby się zarejestrować  tak
GAdS

Linki sponsorowane:


bazArt
Zabłąkany wędrowiec

Aktywność:
0%
Wiadomości: 2


Nagrody
« Odpowiedz #1 : 25 Sierpień 2010 - 22:42:45 »

jak moge sie skontaktowac z administratorem ?
VanGob
Admin
*

Aktywność:
0%
Wiadomości: 844


Nagrody
« Odpowiedz #2 : 25 Sierpień 2010 - 22:47:26 »

Najlepiej przez PW (Prywatna wiadomość). W ostateczności tutaj: Teresa Kopańska - Kontakt
bazArt
Zabłąkany wędrowiec

Aktywność:
0%
Wiadomości: 2


Nagrody
« Odpowiedz #3 : 25 Sierpień 2010 - 22:56:19 »

wyskakuje mi jakis blad, ze nie moge wysylac prywatnych wiadomosci :( 
VanGob
Admin
*

Aktywność:
0%
Wiadomości: 844


Nagrody
« Odpowiedz #4 : 25 Sierpień 2010 - 22:57:35 »

Masz za krótki staż na PW, właśnie miałem o tym wspomnieć ;) Skorzystaj więc z linka powyżej.
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Google - ostatnia wizyta 26 Kwiecień 2019 - 19:45:36