Malarstwo - Teresa Kopańska
  Malarstwo Teresy Kopańskiej
forum malarskie
Forum malarskie
19 Wrzesień 2019 - 01:45:28 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: echo  (Przeczytany 5549 razy) Średnia ocena: 0
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
echo
Nowicjusz
*
Aktywność:
0%

Nagrody
« : 22 Kwiecień 2009 - 22:09:30 »

Żeby się trochę lepiej przedstawić na forum zdecydowałam się zamieścić kilka swoich prac. Robię to "z duszą na ramieniu", ponieważ jestem amatorem i samoukiem i zdaję sobie sprawę, że moim obrazkom dużo brakuje do doskonałości. Wszystkie dobre, fachowe rady z waszej strony są mile widziane  usmiech Z przyczyn technicznych mogę w tej chwili zamieścić tylko takie starsze prace sprzed kilku lat. Jak tylko to będzie możliwe, postaram się zamieścić też coś aktualnego.

1. akryl na płótnie 30x40cm - jeden z nielicznych moich pejzaży, które nadają się do pokazania. Będę jeszcze z tą tematyka walczyć w najbliższym czasie - tutaj kompletnie nie udała mi się woda.

Teraz trochę takich bardziej abstrakcyjnych eksperymentów:
2.  akryl na płycie pilśniowej 33x60cm

3. akryl na płótnie "Miasto" 40x50cm

4. akryl na płótnie 40x50cm "Okno"

5. akryl na płycie pilśniowej "Anioł" 50x60cm

6. Akt - akryl na płycie pilśniowej, dokładnych wymiarów nie pamiętam, ale coś w okolicach 40x80cm, malowany na podstawie czarno-białego zdjęcia z netu. Tutaj najgorszym moim problemem okazały się włosy. Wyszły kompletnie płaskie i nie za bardzo wiem, w czym tkwi błąd.

7. Słonecznik - akryl na płótnie 40x50cm

Jak tylko będę miała okazję, postaram się wstawić coś nowszego. Miłego oglądania  usmiech

GAdS

Linki sponsorowane:

Kate
Tubylec
*

Aktywność:
0%

Nagrody
« Odpowiedz #1 : 24 Kwiecień 2009 - 09:02:30 »