Malarstwo - Teresa Kopańska
  Malarstwo Teresy Kopańskiej
forum malarskie
Forum malarskie
20 Wrzesień 2019 - 04:35:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3 4 5 6 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: kratke  (Przeczytany 28964 razy) Średnia ocena: 0
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kratke
Gość
« Odpowiedz #10 : 08 Grudzień 2007 - 11:36:16 »

no niby tak, ale wiadomo, jak ktoś wchodzi, to i tak kliknie w miniaturkę, żeby obejrzeć, a jak obrazki są duże, to różnie bywa z ładowaniem, szczególnie jak coś się ciągnie w tle, dlatego wrzuciłem miniaturkę, duży format oszczędzę na specjalne okazje(np konkurs mniam)
GAdS

Linki sponsorowane:


MałgorzataŻ
Bywalec
*

Aktywność:
0%

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 52


Nagrody
« Odpowiedz #11 : 23 Czerwiec 2008 - 19:22:42 »

Witaj
Narysowałeś kwiaty polne , i oddałeś w nich całe piękno rysując pewną zdecydowaną kreską , która sprawiła że nie można nic dodac nic ująć . Rysunek 2 urzekł mnie swoją prostotą . Narysowałeś na nim tak nie wiele a zarazem wiele  zawstydzony okok .Podoba mi się z jaką lekkością rysujesz  oklasky
Sisi
Tubylec
*
Aktywność:
0%

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 334


Nagrody
« Odpowiedz #12 : 25 Czerwiec 2008 - 14:32:37 »

3 i 4 bardzo fajny sposób jakże myślenia toku malowania nie wiem jak to napisać po prostu ten fajny styl nie wiadomej kreski ;D jak byś nie znał kwiatuszka to byś nie wpadła na to że to kwiat ( chyba że to nie kwiat ) mi tam przypominają lilie

7,8,9,10 prace które mnie urzekły tak jak lekcje infrawizjera ... zbiór kresek tworzących wspólną całość pięknie wyglądającą . piękne prace jak bym kiedyś zaczął malować pastelą to bym próbował iść w takim kierunku  okok

Miałbym ogromną prośbę stwórz fotorelację z obrazem pastelowym najlepiej coś w rodzaju 7.8.9.10  Na [oczątku malujesz równomiernie zielone tło a na to dajesz "kreski" i na końcu robisz kwiaty ? prosiłbym jeśli nie fotorelacja to opis pracy poszczególne etapy itp ... oczko
paulasetka
Nowicjusz
*
Aktywność:
0%

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 10


Nagrody
« Odpowiedz #13 : 28 Lipiec 2008 - 20:47:56 »

bardzo fajnie rozkładasz kolorki
szczególnie w 1. i 4.
a 3. ogólnie mi sie podoba z różnych względów. jest pełen życia, dynamiki i ekspresji

ale najbardziej  podoba mi sie 4.
według mojej bardzo subiektywnej opinii bije "na głowę" pozostałe. dlaczego? porusza wyobraznie !
można tu wiele zobaczyć i wygląda równie ciekawie patrząc z każdej strony, tzn. np do góry nogami itd.  bravo  oklasky 
w ogóle używanie takiej ilości kolorów w pastelach jest dość trudne.
naprawde podziwiam
może dlatego ze szczególnie lubię obrazy wchodzące w abstrakcję, ale nadal sugerujące temat (tutaj widzę lilie?)
galandir
Forumaniak
*

Aktywność:
0%

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 965


WWW Nagrody
« Odpowiedz #14 : 28 Lipiec 2008 - 22:32:11 »

uoooreeeee.. ale paletka fajna:) ciekawe. wrazenie tego rodzaju ze banalny temat kwiatków napewno sie nie nudzi:)  5- ;) dodaj drzewko  i bedzie 6 ;)

Ogniste anioły upadły wśród huku potężnych grzmotów. A ognie piekielne płonęły wokół
Lena
Gość
« Odpowiedz #15 : 02 Sierpień 2008 - 23:55:22 »

Jak to sie stało, że ja tu byłam i byłam i śladu nie zostawiłam?
Chyba przez to, że myslałam iż to zrobiłam  glupol
Kwiaty kwiaty usmiech  Swietliste, bawne itd  muzaokok
Nic dodać, nic ująć.   tak
Jak dobrze , że można ogladać  zacieszacz
Sui Fong
Gość
« Odpowiedz #16 : 03 Sierpień 2008 - 09:43:33 »

hehe  Nie ty jedna Lenko ...

Wątpię czy kratke by wyraził zgodę żebym tu pisał ale napisze i sobie trochę moją osobę muszę Dowartościować, tym ze znam wielkiego Kratke  usmiech
Tak po za tym to fajne te kwiatki to dla mnie? xD
Mogło by być ich więcej  haha
Trypcik fajny ^^
Wrzuć trochę więcej swoich prac bo na pewno masz w szafie ich od za kichania porośnięte mchem kurzem i czym tam jeszcze xP
Odśwież je trochę i wepchnij w forum ... Jeśli można prosić  glupol
kratke
Gość
« Odpowiedz #17 : 03 Sierpień 2008 - 22:24:01 »

Sui, trochę przesadzasz haha

Dzięki wszystkim za miłe słowa... Może kilka mniej miłych, anyone?

W ciągu najbliższego tygodnia-dwóch będę robił sesję i obróbkę nowości... Obiecuję jakiś sensowny upgrade...
W ogóle z racji zapowiadającego się teraz ciut luźniejszego okresu w moim życiu być może zrobię też fotorelację z jakiegoś nowego kwiatka, Sisi był zainteresowany, może ktoś jeszcze... Może nawet modela pstryknę, czas plenerowy w końcu, nie?

A po co to wszystko piszę?
Podgrzewanie emocji to po prostu moja specjalność rotfl
kratke
Gość
« Odpowiedz #18 : 24 Wrzesień 2008 - 15:12:12 »

Dawno już obiecałem aktualizację galerii:)
To kilka nowych prac... takich różnych haha

Najpierw trzy pejzaże:
13. akrylowy

14. pastelowy raz

15. pastelowy dwa



Kwiatków nie chcę wrzucać, bo ileż można, ale te musiałem, bo to są kwiatki specjalne kwiat
16.


Konik jest starszy ale wrzucam go z sentymentu, bo to konik KOŃkursowy tak
17.


No i moje ostatnie zabawy z dłutkami, akrylem, wałkami, dyktą i co tam wpadnie w łapki glupol
18. "Ptaki i..."

19. "Lustereczko powiedz przecie"
Paveletz
Gość
« Odpowiedz #19 : 24 Wrzesień 2008 - 20:08:52 »

 oklasky
Szczególnie przypadła mi do gustu "14"  - w której partia "nieba" tak jakoś spontanicznie kojarzy mi się z "wielką falą" z drzeworytu Hokusai.   bezradny
Strony: 1 [2] 3 4 5 6 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Google - ostatnia wizyta 12 Sierpień 2018 - 17:20:11