Forum malarskie

GALERIE => GALERIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM => Wątek zaczęty przez: kamillo 06 Kwiecień 2008 - 11:19:27



Tytuł: kamillo
Wiadomość wysłana przez: kamillo 06 Kwiecień 2008 - 11:19:27
prosze o wyrozumialosc to moje pierwsze prace:)

1 olej na plycie "martwa natura"
(http://i52.tinypic.com/fro6t.jpg)
przez administrację forum.
(http://img230.imageshack.us/img230/9831/asnwunhunhpx7.jpg)

2 olej na plotnie bez tytulu chociaz moze byc "lódka":)

(http://img502.imageshack.us/img502/9428/lodka3fw0.jpg)

wiecej na stronie 3 galerii:)


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: infrawizjer 06 Kwiecień 2008 - 12:07:59
ok wytłumaczę o co mi chodziło tu żeby tematu nie zagracać. Rozbicie koloru w tym wypadku o którym mówiłem polega na zmianie jego temperatury lub waloru. Czyli temperaturę, to robicie polega na łamaniu podstawowej barwy odpowiednio zimnymi lub ciepłymi tonami.Jeśli chodzi o walor to można dowolnie rozjaśniać i nasycać barwę z tym że ja proponuje nie rozjaśnić czystym białym, to taka moja sugestia jak i broń borze nie ściemniać czarnym to bardzo nieplastyczne kolory i powiedzmy że jeśli nam zależy na realnym oddaniu przedmiotu, klimacie wizji ,itp to lepiej ich nie używać.To znaczy mozna ale trzeba mieć na to patenty:] .widzisz bylli sobie np tacy fowisci oni malowali cos w deseń twojego 2 obrazu czyli zatracali perspektywe na rzecz płaskiej nasyconej plamy [z tym ze oni uzywali czystej barwy i takie tam] i jesli taki byl zamysł to wyszło na 100 procent i pod tym kontem mi sie podoba jeśli natomiast miało byc realnie to musisz zrozumiec podstawowe opcje
.1.powietrze nie jest przezroczyste
.2.powietrze nie jest białe
.3.powietrze nie koniecznie jest błękitne choć zawiera np jego szczyptę
.4.od powietrza też odbija się światło tylko mniejszy stopniu
.5.niekoniecznie to co daleko jest tylko zimne pamiętajmy o poświacie nad horyzontalnej ale to delikatna sprawa.
.6.rzeczywiście im bliżej tym cieplej
.7.im bliżej tym wyraźniej im dalej tym kształty bladziej umowne
.8.światło jak jest żółte bądź bardzo pochodne słabo łamane robi wiochę też;]
.9.cień niekoniecznie musi być przejściem walor owym w ciemniejszy ton odcieniu [czuli może posiadać swoją własną barwę łamaną
.10. ten wniosek jest tajemnicą która jednak ktoś kto chce bardzo wyciągnie z powyższych punktów jest to też tajemnica grafików "trzech kolorów" komputerowych pytaj szukaj na forach a później przyłóż do tego;];]; [kawa na lawę wszystkiego nie można]
.11.nie przejmuj się kompletnie powyższymi punktami miej ich świadomość ale jednocześnie miej je gdzieś i kombinuj chłopie;]
12.jeszcze raz kombinuj
13.i raz jeszcze

pozdr


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: Oldmalarz 06 Kwiecień 2008 - 13:54:24
 no no no  infrawizjer .. :haha: calkiem niezle kawał niezlej teori.
.całkiem odmiennej jak od tego "kluczenia w labiryncie" jaki zaserwowałes Paveletz-owi :oczko:
oczywiscie zgadzam sie w zupełnosci z twoim wykładem..

...zalózmy jednak że Kamillo poda jako kontr artgument zastosowanie perspektywy "rzedowa" co wyklucza zastosoanie..wizualne.."powietrza " a charakteryzuje sie ulozeniem rzedowym planu obrazu w mysl tej zasady ze przedmioty blizsze ulozone sa na dole obrazu a dalsze na górze...
 
zalozmy (co do koloru) ze Kamillo zastosowal poprawną "harmoniczna game kolorow cieplych"
w mysl ktorej kolory cieple takie jak czerwien i zołcien.daja wrazenie bliskossci..a błekit zielen czy fiolet daja uczucie oddalenia..
w zastosowaniu gamy harmonicznej kolorow ciepłych charakterystyka jest dominanta barw czerwieni pomarancza i zołcienia..(co widac na obrazie)
wiec w/g powyzszego konstrucja formy i koloru (obrazu z łódką) bedzie namalowana poprawnie..
..co ty na to..:)?





Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: infrawizjer 06 Kwiecień 2008 - 15:00:07
nie zgadzam się za wodą nadal jest owa pierwszoplanowa dominanta [barwna] która rozbija cały misterny plan przestrzenny jeśli chodzi o kolor spłaszcza obraz poza tym perspektywa rzędowa jest ok.


ps. paveltzowi sie nie nalezło


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: kamillo 06 Kwiecień 2008 - 16:39:52
dzieki bardzo za porady, sa swietne aczkolwiek wiem wiele jeszcze pracy przedemna:)o ile rozumiem infrawizjera, to jednym z elementow potszebujacy uwagi jest dalszy kadr obrazu, wiec powinno sie tam znalesc troszke wiecej chlodnych barw.czyli na chlopski rozum ta trawke za rzeczka potrktowac chlodniejszym tonem zieleni, a laczce z przodu dodac troszke cieplych czerwieni lub brazow? ten obraz nie jest jeszcze skonczony wiec popracuje nad nim.aha a co z rzeczka?na tym zdjeciu nie widac ale niebo na obrazie ma poswiate purpury i rozu, i wydaje mi sie ze rzeczka jest za niebieska i powinna odbijac wiecej nieba. jeszcze raz wielkie dzieki za komentarze, naprawde daja mi wiele, oczywiscie przede mna jeszcze wiele czytania teorii i wcielania ja w zycie ale nie od razu rzym zbudowali:)


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: infrawizjer 06 Kwiecień 2008 - 17:03:18
no chłopie ja bym sie tak w to nie wgłębiał widzę ze jednak zależy ci na realistycznym oddaniu rzeczywistości ,czyli słuchanie w tym wypadku typa co ma chore wkręty nie nie jest najrozsądniejsze :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: powiem ci że trudno ci tak jednoznacznie napisać ja nie cierpię czystych barw, używam półtonów barw łamanych rąbanie trawy czystym niebieskim było by troszkę obciachowe moim zdaniem .weź barwę z góry nieba zmieszają ten purpurowo rozbity błękit z trawą będzie lepiej i rozbij punkt łączenia sie z niebem całkowicie zrób półtonu ciemniejszy niż niebo na złączeniu żeby tylko lekko zaznaczyć horyzont , Nie przesadzaj z tymi ciepłymi barwami z przodu.lepiej ozięb tył i zobacz efekt

ps.zresztą powiem szczerze takie akcje zakłada się na początku pracy teraz trudno zrobić to dobrze


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: Paveletz 06 Kwiecień 2008 - 18:30:18
Prace Kamillo generalnie są przyjemne dla oka – mnie się podobają. Szkoda tylko, że zamieszczone fotografie są tak małe...

Uważam jednak, że niektóre elementy są nieco niedopracowane, i tak imho:
1.plama światła na „górze” zielonego jabłka jest zbyt „twarda”,
2.czerwone jabłko „wisi” nad dnem miseczki,
3.mocny cień pod rufą łódki powoduje jej „lewitację”,
4.łódka dominująca w „pierwszym planie” jest zbyt mało szczegółowa.


PS: Infrawizjer, miło mnie zaskakujesz.


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: kamillo 06 Kwiecień 2008 - 20:42:38
dzieki bardzo za opinie. faktycznie czerwone jablko zbyt wysoko umiejscowone lub miska za gleboka:)to sam widzialem, jesli chodzi o ta jasna plame na gorze, nie widzialem bledu lecz gdy o tym wspomniales to faktycznie masz racje troche za "biala"przydaloby sie troche zoltosciwmieszanej delikatnie, ale to na przyszlosc bede uwazal przy nastepnych pracach:)jesli chodzi o lodke to co proponujesz zrobic z cieniem aby nie lewitowala?jeszcze raz dzieki za wskazowki sa naprawde cenne. pozdrawiam


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: Paveletz 07 Kwiecień 2008 - 09:00:12
Kamillo, nie ukrywam że nie maluję olejami. Nie mogę więc Ci powiedzieć jak coś w tej technice należałoby wykonać. Gdybym malował pastelami Twoją łódkę, cień pod rufą wykonałbym nieco delikatniejszy i raczej przygaszonymi zieleniami a nie w brązach. Wydaje mi się, że pasowałoby to do „pomarańczowo – żółtej” trawy (trzciny) i bardziej odwzorowywało wzajemne oddziaływanie na siebie koloru łódki i jej najbliższego  otoczenia. Ale jest to moja prywatna opinia, a na tym forum są znacznie lepsi specjaliści od kolorów...  Tak więc, nie przejmuj się moim marudzeniem.


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: infrawizjer 09 Kwiecień 2008 - 22:17:52
nie wiem kompletnie na jakim etapie w obrazie jesteś wybiłem się z rytmu. Kolory na obrazie pasują do siebie w względnie nie masz co zadziwiać. Napisałeś wyżej coś na co nie zwróciłem uwagi a co teraz mi się narzuciło, nie wiem jak rozumiesz zimniejszą zieleń???jeśli chodzi ci o naprawdę realistyczne oddanie przestrzeni to absolutnie nie dziel jej na sztywne plany niech przejścia będą płynne ...Gdzieś tu był taki fajny post oldmalarza o gradiencie w photoshopie;];]ja niestety nie mam żadnego zdjęcia pejzażu przestałem je malować chwile temu zanim ubezpieczyłem się w nową wypas cyfrówe;].ale jak znajdę chwile myślę ze w następnym tygodniu to pokaże ci mniej więcej o co biega. I tak mnie naszła ochota na jakąś naturke ostatnio tylko muszę skończyć teraźniejszą tyre  :cwaniak: :nerwus: :cwaniak:


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: VanGob 09 Kwiecień 2008 - 22:36:43
Jeżeli to miało być realistyczne, to chyba powinno iść w tym kierunku:

http://img388.imageshack.us/img388/2461/lodkayu7.jpg (http://img388.imageshack.us/img388/2461/lodkayu7.jpg)


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: kamillo 09 Kwiecień 2008 - 22:52:15
dzieki wielkie,widze ze zadales sobie troche trudu, bardzo to doceniam a takie rady w szczegolnosci gdy dopiero sie zaczyna, sa bardzo pomocne. powiedz tylko z grubsza jak taki efekt osiagnac.juz nic nie bede chyba zmienial w tym obrazku bo tylko przedobrze:)rozumiem ze dalsze plany maja byc mniej wyrazne, ale jakie tam kolrki wmieszac aby taka chlodna mgielke otrzymac?z gory dziekuje i sorki ze zadaje pewnie troche glupie pytania ale ze mnie totalny laik:)pozdro, a tak na marginesie tez sie wlasnie zaopatrzam w cyfrowa lustrzanke i nie moge sie juz doczekac pierwszych fotek. pozdrawiam


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: Oldmalarz 10 Kwiecień 2008 - 00:05:06
błekit kobaltowy z tytanówka z dodatkiem odrobiny rózu angielskiego
dzrewa-indygo złanane ugrem jasnym
pola ugier jasny z odrobina zieleni szmaragdowej
nizej -roz angielski z indyco badz ultramaryna..
/..regulowane to wszystko "srednio ciemnym trójkatem"
(siena palona ultramaryna,zielen szmaragdowa)..

..to ja bym tak z grubsza i z monitora patrzac zastosowal takowe cosik.. :oczko:


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: Paveletz 10 Kwiecień 2008 - 11:51:07
VanGob, bardzo lubię takie twórcze cyfrowe eksperymenty – więc też trochę sobie „pogimpiłem”. Nie jest to zaprzeczenie malarstwa, tylko jedna z dróg jego ewolucji. Myślę, że można śmiało już mówić o istnieniu „techniki mieszanej” ze sporym dodatkiem krzemu...
 :haha:
O ile Kamillo ma ochotę, przypuszczalnie można jeszcze coś w jego pracy zmienić. Oczywiście, nie namawiam, sam zwykle nie poprawiam skończonych prac. Ale samo poeksperymentowanie na zasadzie „co by było, gdyby...” jest moim skromnym zdaniem bardzo pouczające i ciekawe. Trochę sobie więc pozwoliłem :

(http://img515.imageshack.us/img515/556/lodkitf8.th.jpg) (http://img515.imageshack.us/my.php?image=lodkitf8.jpg)


Z lewej strony mamy pracę oryginalną. W sumie, bardzo udaną.
   Na środkowym obrazku, osłabiłem cień pod rufą ładzi dodając zieleni . „Poprawiłem” też szczegółowość dziobu łodzi – zaznaczając cienie krawędzi desek kadłuba – co IMHO, zasugerowało „materiał” z którego jest ona zbudowana, jak i poprawiło nieco spostrzeganie jej jako obiektu znajdującego się „bliżej widza”. Kierując się podobnymi zasadami, wyostrzyłem i wzmocniłem trawę przy dolnej krawędzi pracy. „Ostrość” trawy stopniowo spada  wraz z odległością do dolnej krawędzi obrazu.
   Na trzecim obrazku dodałem perspektywę powietrzną – kładąc półprzeźroczystą i zanikającą w kierunku dołu pracy warstwę gradientową. Kolorem bazowym gradientu jest błękit stanowiący jeden z kolorów jakimi jest namalowane „niebo”. Pas nieba i chmur pozostawiłem taki jak na oryginalnej pracy, a gradient pokrywa tylko linię lasu, budynki i drugi brzeg rzeki, aż do całkowitego zaniknięcia na krawędzi wody.

   Generalnie, tak właśnie widzę, ewentualne "doszlifowanie" tej pracy. Myślę, że wszystkie te cyfrowe „poprawki” są jak najbardziej do wykonania także w technice olejnej.


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: infrawizjer 10 Kwiecień 2008 - 15:02:32
dzięki oldmalarz za komentarz,  mi sie bardzo przydał;]. szczególnie ten trojakąt to ciekawe zestawienie używałem go choć nie wiedziałem że ma swoja nazwę fachową wzbogaciłem się o wiedzę;]];]


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: Beadom 10 Kwiecień 2008 - 19:42:32
Napisałam w  Dział techniczny > Olej > Coś dla początkujących...czyli pierwsze kroki.
Pejzaż jest uroczy, jego ciepły klimat przyciąga widza, aż chciałoby się wskoczyć do tej łódeczki.
Jedyne, co bym zmieniła to perspektywa powietrzna. Zabrakło mi jej. Rozmywając ostatnie plany i dodając niebieskości wyglądałoby naturalnie.


Paveletz świetnie to przedstawił na trzecim obrazku o to dokładnie mi chodziło :)


nie wiem jak rozumiesz zimniejszą zieleń???

Ja zimną zieleń rozumiem jako powstającą na bazie niebieskiego pruskiego a ciepłą na bazie ultramaryny. Do zimnego żółty cytrynowy do ciepłego kadmowy albo ochra. Takie moje kombinowanie ;)


błekit kobaltowy z tytanówka z dodatkiem odrobiny rózu angielskiego

Jaka firma robi róż angielski lub jak samemu zrobić. Jessuuu, co się nachodziłam za tym kolorem… Jedyne jakie widziałam to firmy Renesans, ale jak dla mnie to mają do d… kolory. Tak samo szukałam czerwieni angielskiej i nici… :(

Infrawizjer cenne i jasno przedstawione wskazówki. Wielkie dzięki sama też skorzystam ;)

Kamillo jak na pierwsze prace to są naprawdę bardzo dobre oby tak dalej  :okok:  :oklasky:




Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: Paveletz 11 Kwiecień 2008 - 10:02:01
Beadom, rozumiem, że chodzi Ci o recepturę farby akrylowej.
Znalazłem coś takiego:
http://www.kremerpolska.com/receptury.htm
W tej samej firmie można także kupić pigmenty, w tym i róż angielski:
http://www.kremerpolska.com/katalog/pigmenty_ziemne.htm

PS: Jeżeli chodzi o obrazek z łódką, to proponuję „wyostrzyć” pierwsze plany a nie „rozmywać” ostatnie. W obu przypadkach jednak efekt końcowy będzie dość podobny z jedną tylko różnicą – oddaniem przejrzystości (zamglenia, pył, itp.) powietrza. W mojej propozycji, „powietrze” ma większą przejrzystość, co jak mi się (czysto intuicyjnie) wydaje, bardziej pasuje do ciepłego, mocnego światła słonecznego w pierwszym planie. Przynajmniej tak sobie kombinuję...  :haha:


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: kamillo 11 Kwiecień 2008 - 21:40:43
witam wszystkich i jeszcze raz bardzo dziekuje za wszystkie komentarze, caly czas bacznie je sledze i wyszukuje nowych informacji aby poszerzyc swoje pojecie o malarstwie, oczywiscie malowac tez cos tam "bazgrze" sobie. musze przyznac,ze bardzo sie ciesze,ze trafilem na to forum, gdyz widze ,ze sa tu bardzo konkretni i fachowi ludzie i,ze macie tutaja taka swoja mala spolecznosc, i "zyjecie" w zgocie i harmonii:)A jesli chodzi o lodeczke to juz ja chyba tak zostawie, bo nie chce przedobrzyc.poza tym zabralem sie za nowy obrazek.pozdrawiam


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: infrawizjer 11 Kwiecień 2008 - 21:49:50
Cytuj
błekit kobaltowy z tytanówka z dodatkiem odrobiny rózu angielskiego
dzrewa-indygo złanane ugrem jasnym
pola ugier jasny z odrobina zieleni szmaragdowej
nizej -roz angielski z indyco badz ultramaryna..
/
Cytuj
..regulowane to wszystko "srednio ciemnym trójkatem"
(siena palona ultramaryna,zielen szmaragdowa)..
a ja wziołem się za testowanie tej rady oldmalarza i powiem ci szczerze że jest nawet niezła jutro najdalej w niedziele obadamy efekt
Cytuj
..regulowane to wszystko "średnio ciemnym trójkatem"
brzmi podejrzanie , :haha: :haha: :haha:nie wiem czy dobrze zajarzyłem ale wydaje mi sie że  miarę. w życiu tak jeszcze nie malowałem ,cóż człowiek całe życie się uczy i takie tam..."w każdym razie pierwszy i ostatni raz;]"


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: Oldmalarz 12 Kwiecień 2008 - 09:45:05
to je szcze masz "srednio jasny trójkat" błekit kobaltowy ,ugier jasny (lub złoty), róż angielski...
"bardzo jasny trójkąt.."tytanówka.zolcien kadmowa ciemna, pomaranczowa kadmowa"
regulacja bielą tylkow obreie tych dwóch trójkątow..

bardzo ciemny trójkąt"..ziemia kasselska ,lazur alizarynowy rózowy ,indygo..

i można namalowac WSZYSTKO  w technice starych mistrzów... :oczko:

 dopiescic taki obrazek do perfekcji ..mozna laserunkami..: asfaltem "rembrandta" ,stil de grain brown..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b39ed3223c4dbb76.html

ten obraz byl malowany własnie w/g tych zasad..

atu jest niby tenoryginal ...
http://www.agraart.pl/cgi-bin/pic.cgi


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: infrawizjer 12 Kwiecień 2008 - 10:01:31
Cytuj
Umieść cytat
to je szcze masz "srednio jasny trójkat" błekit kobaltowy ,ugier jasny (lub złoty), róż angielski...
"bardzo jasny trójkąt.."tytanówka.zolcien kadmowa ciemna, pomaranczowa kadmowa"
regulacja bielą tylkow obreie tych dwóch trójkątow..
tyle wiedzy naraz nie przyswoję, zresztą napewno i tak coś zrąbałem i jak dam zdjęcie to mnie zjedziesz;] Ale proba podjęta nie to żeby mi się specjalnie podobała taka technika ale czegoś się nauczyłem a to priorytet dzięki;];]; :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: Oldmalarz 12 Kwiecień 2008 - 14:03:20
..spokojnie to nie matematyka w malarstwie proporcji nie mierzy sie na "łyżeczki"..
wiec i czasu troche zejdzie na takiej zabawie. poza tym trzeba miec i cierpliwosc albo determinacje do takiego malarstwa....."w stylu dawnych mistrzów"
nastepna "zelazna zasada" ...zielen verones'a i błekit paryski.(pruski)..musza zostac wyrzucone ...
z gamy kolorystycznej..na wieki wieków.

błekit kobaltowy i ochry maja iwodace znaczenie na palecie..
błekit kobaltowy najlepszy ruski taki stalowo szary...


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: infrawizjer 12 Kwiecień 2008 - 14:50:07
kurcze mogłeś naraz wszystko to bym zbadał efekt końcowy tak to zobligowałeś mnie do podjęcia kolejnej pracy  :nerwus: :nerwus: :nerwus:ale to dobrze poprobować zawsze moge;]

ps wielcy mistrzowie muszą mi wybaczyć błękit paryski hihi w malej dawce


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: teresa 12 Kwiecień 2008 - 15:36:00
Oldmalarz, jestem ciekawa bardzo (przepraszam za moją ciekawość), :zawstydzony: jaki byłeś z chemii ? bardzo dobry, dobry, średni ? :mysl:
Pytam dlatego, że chemia była i jest ważnym czynnikiem wiedzy dla malarzy.
 :)


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: Oldmalarz 12 Kwiecień 2008 - 17:02:39
z chemi bylem b.słalby.. ale nie jest tutaj wykładnią..poniewaz w malarstwie chemia powinna byc własnie ukierunkowana w ten temat a wiemy ze za komuny w szkołach tupu liceum i pochodne chemia wykładana byla w/g programu...ogólnego..
pewnie i dzisiaj tez tak jest..owszem bardzo załuje ze nie mam pewnej wiedzy z chemi..
ale i tak samemu trzeba sie uczyc .. i wiedziec czego chciec sie uczyc....jak dzis zperspektywy obserwuje młodych ludzi uczniów ..szkoły..czarno widze "przyszłosc swiata

tzn moze dla malarzy chemia nie jest wazna..az tak..ale dla konserwatorow z pewnoscią :oczko:


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: skrzydlate 05 Maj 2008 - 16:02:49
martwa mi sie podoba, jak już lecimy po skrajnościach z kolorami to taki kontrast mi leży, w ogóle zdecydowana kolorystka z ciebie,  nie żeby jakieś wyrafinowane smaczki ale bardzo odważnie i pewnie... i mnie akurat sie podoba ta odwaga, widocznie taki masz temperament malarski, niektórzy lubią kolory bardziej wyrafinowane, zeby jeden wynikal z drugiego, łaczył sie bardziej... ale mnie przyjemnie kopie to co widzę.. w pejzażach wole klimaty bardziej delikatne ale to moje zboczenie, natura  w ogóle mi sie delikatnie snuje zawsze wokół horyzontu, perspektywy i mgiełek nad wodą czy trawką...

nie ma tak  zeby sie wszystkim podobało, zauwazylam, ze praca jest taka jaka jest a ludzkość jedna krytykuje a druga sie zachwyca, wexmy to pod uwage i malujmy dla siebie :)


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: kamillo 03 Lipiec 2008 - 22:59:40
witam wszystkich bywalcow forum po dluzszej przerwie. nie marnowalem czasu i poswiecilem sie malowaniu a to jeden z plonow :)


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: VanGob 03 Lipiec 2008 - 23:52:19
Kamillo, a gdzie ten "plon"?


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: kamillo 04 Lipiec 2008 - 13:56:25
(http://i55.tinypic.com/nvsfg1.jpg)
przez administrację forum.

no to obraz numer 3 na galerii:)jest nowy, wczesniej go nie bylo :)

3 olej na plotnie "martwa natura 2"
(http://img158.imageshack.us/img158/8825/kmkjf0.jpg)



Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: infrawizjer 04 Lipiec 2008 - 18:51:59
taaaak on z pewnością jest nowy


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: VanGob 04 Lipiec 2008 - 21:08:31
Dodałem go do Twojego ostatniego posta. Nowe obrazki wrzucaj w nowych postach, chyba że twój post jest ostatnią wiadomością w wątku - tylko wtedy dodając nowy obraz edytuj ostatnią wiadomość.
Pozdro.


Tytuł: Odp: kamillo
Wiadomość wysłana przez: kamillo 05 Lipiec 2008 - 10:09:26
dzieki za instrukcje:) podorzajac za nimi, moje dwa rowniez nowe obrazki. prosze o konstruktywna krytyke, na pewno znajdziecie wiele bledow ktory ch ja nie widze z gory dziekuje:)
olej na plotnie
(http://img56.imageshack.us/img56/2752/hhhue1.jpg)
olej na plotnie
bez tytulu
(http://img370.imageshack.us/img370/3003/fffvz9.jpg)

3 olej na plotnie "martwa natura 2"
(http://img158.imageshack.us/img158/8825/kmkjf0.jpg)

niestety jakosc zdjec jest srednia i nie oddaja w 100% rzeczywistosci. nie zalezalo mi na odzwiercedleniu realnosci, bardziej zalezalo mi na wrazeniu i kolorystyce, to taki krotki komentarzyk:)  prosze sie nie krepowac z krytyka tylko w ten sposob sie czegos naucze gdyz jak na razie to unosze sie w prozni i nie mam nikogo kto by mi powiedzial co jest dobrze a co zle ;) z gory wielkie dzieki